Verslag Keistadtoernooi

Het eerste gezamenlijke Keistadtoernooi is een feit! Afgelopen zaterdag bestreden 63 spelers van ttv Hoogland, Over ‘t Net en bij de jeugd ook andere clubs uit de regio elkaar in sporthal De Bieshaar. Voor iedereen vormde dit toernooi een goede voorbereiding op de competitie. Voor spelers van Over ‘t Net en Hoogland was het bovendien een mooie gelegenheid om elkaar weer eens te zien en beter te leren kennen. De sfeer in de zaal was dan ook zeer gemoedelijk – de eerste afspraken om eens samen te gaan spelen schijnen al gemaakt te zijn. Bij zowel jeugd als senioren werd er gespeeld in drie klassen met daarbinnen twee meerkampen, daarna halve finales en finales. De A-jeugd speelde één achtkamp.

De resultaten waren als volgt:

Jeugd C
1e prijs: Bas van den Boom (Hoogland)
2e prijs: Marit Heitlager (Over ‘t Net)
halve finalisten: Anouk van den Boom (Hoogland) en Jeremaia Tamaela (Bijmaat)

Jeugd B
1e prijs: Boris Brands (Shot)
2e prijs: Esli Smit (Bijmaat)
halve finalisten: Koen Houtgast (Shot) en Sven Bakker (Hoogland)

Jeugd A
1e prijs: Danylo van den Bos (Almeerspin)
2e prijs: Rikkert Menses (Over ‘t Net)
nr. 3 Jona Smidt (Over ‘t Net/Hoogland), nr. 4 Jibbe van Vliet (Rega)

Senioren C
1e prijs: Manuel Menke (Over ‘t Net)
2e prijs: Layla Karthaus (Over ‘t Net)
halve finalisten: Rein Muchall (Hoogland) en Frits Elschot (Over ‘t Net)

Senioren B
1e prijs: Bas van der Graaff (Over ‘t Net)
2e prijs: Nick Lorist (Hoogland)
halve finalisten: Ron van de Grootevheen (Hoogland) en René Bornhijm (Over ‘t Net)

Senioren A
1e prijs: Jesse Coljee (Hoogland)
2e prijs: Jeroen Schuurman (Over ‘t Net)
halve finalisten: Koen van Es (Hoogland) en Vincent Karthaus (Hoogland)

De organisatie van dit toernooi werd verzorgd door Rogier Kouwenhoven, Karin van der Kant, Jeroen Schuurman, Koen van Es, Rein Muchall en Rob Tramper.

Dit alles was echter niet mogelijk geweest zonder de hulp van vele vrijwilligers, die we hierbij graag hartelijk willen bedanken: Juliet van Veen voor de begeleiding van de jeugdspelers; Dick Dankers, Ramon Dunk, Layla Karthaus en haar moeder Sylvia, Henk van Reenen en Rob Tramper voor de barbezetting; Koen van Es en Henk van Reenen voor de inkoop van dranken, spijzen en prijzen; Rein Muchall voor het vervoeren van de tafeltennistafels; Jesse Coljee, Koen van Es, Rik van Es, Jan Gerritsjans, Ramon Dunk, Henk Dijkman, Karin van der Kant, Jeroen Schuurman, Rein Muchall, Eric Capello en Joseph van Sommeren voor het heen- en weer sjouwen daarvan; Henk van Reenen voor het innen van de toernooigelden.

Tot slot dank aan alle deelnemers, die van het eerste gezamenlijke Keistadtoernooi een heel sportief en gezellig toernooi gemaakt hebben. Tot de volgende keer!