Weer een overwinning voor Hoogland 1

Afgelopen zaterdag speelde Hoogland 1 tegen Amsterdam 3. Nadat het vorige treffen tussen deze twee teams in Amsterdam met 5-5 was geëindigd zette Hoogland nu een beter resultaat neer. Er werd 8-2 gewonnen. Alle drie de spelers speelden afwisselend redelijk tot goed. Luuk van Amstel won 3 wedstrijden, Harriët Dubbink won 2 wedstrijden en Rik van Es won ook 2 wedstrijden. Ook werd de dubbel gewonnen door Luuk en Harriët. Onder de tegenstanders uit Amsterdam was ook nog één oude bekende uit Hoogland. Ons oude clublid Winky Zhao die er gister 1 wist te winnen tegen Harriët.

Ook het 3e Jeugd team van Hoogland speelde erg goed en wist 9-1 te winnen tegen de andere Amersfoortse tafeltennisclub ‘’Over ’t Net’’. Joep Mul won er alweer 3 en blijft daardoor op 100% staan. Ook peter Pluim won er 3 en komt daardoor op een mooi resultaat te staan van 13 uit 15 (87%). Ondanks goed spel werd Jaïr Louhenapessy in een spannend duel verslagen door Nina Dijkman. Daardoor verloor Jaïr zijn ongeslagen status, maar hij blijft toch staan op een mooi percentage van 89% staan.

Uitslagen Hoogland jeugd:

• Landelijk C: Hoogland 1 – Amsterdam 3 8-2